مقالات

افزایش طول عمر پمپ استخر در هوای سرد

افزایش طول عمر پمپ استخر در هوای سرد

زمان زمستان زمانی از سال است که ما باید استخرهای خود را در حالت خواب زمستانی قرار دهیم. بدیهی است که ماه‌های زیادی از آن استفاده نخواهیم کرد تا زمانی که دما دوباره افزایش پیدا کند و یا اینکه اگر میخواهید، در زمستان از استخرتان استفاده کنید، باید برای افزایش طول عمر پمپ استخر در هوای سرد، شرایطی را ایجاد کنید. همچنین اگر استخر را بستیم، باید اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهیم تا مطمئن شویم که استخر شنای ما و تجهیزات استخر ما محافظت می شود و پس از رسیدن زمان مناسب بازگشایی می شود. اگر استخر خود را زمستانی کنید، باید اقدامات خاصی را انجام دهید. راه اندازی پمپ استخر در هوای سرد، از اقدامات اساسی در زمستانی کردن استخر است.

افزایش عمر پمپ استخر در هوای سرد

آیا می دانستید که بزرگترین پمپ جهان در هلند می تواند یک استخر در اندازه المپیک را تنها در 35 ثانیه سیرکوله کند؟ این فقط برای این است که به شما ایده بدهد که چرا پمپ یکی از حیاتی ترین عناصر سیستم لوله کشی استخر شما محسوب می شود. بررسی‌های منظم روی این دستگاه تضمین می‌کند که در شرایط اولیه باقی می‌ماند. با این حال، عوامل خارجی مانند آب و هوا، گاهی اوقات می تواند کارایی آن را کاهش دهد. با در نظر گرفتن همه این موارد، ما برخی از با ارزش ترین نکات را در مورد افزایش طول عمر پمپ استخر و یافتن بهترین فروشگاه پمپ استخر به شما ارائه می دهیم.

  • شیمی آب متعادل را حفظ کنید

شیمی مناسب آب یکی از ضروری ترین جزئیاتی است که در مورد طول عمر پمپ استخر خود نباید از آن غافل شوید. سطح ناکافی قلیایی استخر، ضدعفونی کننده و pH می تواند منجر به خوردگی و حتی آسیب به برخی از عناصر داخلی پمپ شود.

  • بازرسی منظم انجام دهید

هر هفته پمپ استخر خود را از نظر نشتی احتمالی، آب بندی پوسیده یا شکسته، صداهای غیرعادی یا ناهنجاری ها بررسی کنید. به یاد داشته باشید که اگر اقدام مناسبی انجام ندهید، حتی کوچکترین نشت نیز می تواند باعث آسیب جدی شود. اگر متوجه نشتی شدید، فورا واشر یا مهر و موم معیوب را تعویض کنید. بازرسی هفتگی اتلاف وقت نیست زیرا می تواند از تعویض زودرس پمپ جلوگیری کند.

  • سبد پمپ را به طور منظم تمیز کنید

یکی از دلایل اصلی آسیب رساندن به پمپ، برگ ها و زباله های انباشته شده در سبد صافی پمپ است. آنها می توانند جریان آب را مسدود کنند که می تواند باعث فرسودگی تجهیزات فیلتر شود. برای اطمینان از گردش آب بدون وقفه و جلوگیری از گرفتگی و فشار، درب سبد را باز کرده و آن را کاملا تمیز کنید. علاوه بر این، برای اطمینان از محکم بسته شدن درب، باید با یک روان کننده مبتنی بر سیلیکون روغن کاری شود.

  • گردش هوا را فراهم کنید و از پمپ در برابر آب و هوای شدید محافظت کنید

یکی دیگر از عناصر کلیدی در مورد کارایی پمپ، تهویه آن است. موتور پمپ گرما را آزاد می کند، بنابراین مطمئن شوید که هیچ چیز مانع دریچه ها نشود. شما همچنین باید موقعیت پمپ را در نظر بگیرید، به خصوص در دوره های گرمای شدید. مراقب باشید که پمپ را بیش از حد گرم نکنید زیرا ممکن است به تجهیزات استخر آسیب جدی وارد کند. بنابراین، یک منطقه سایه را انتخاب کنید یا از پوشش پمپ استفاده کنید تا در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

زمستانی کردن یک استخر شنا

آیا می دانستید که آب با یخ زدن منبسط می شود؟ این بدیهی است که برای تجهیزات شما و لوله کشی استخر شما خطری ایجاد می کند. اگر تجهیزات استخر خود را جدا نمی کنید، باید مطمئن شوید که تنظیمات انجماد روی پمپ شما برنامه ریزی شده است. به این ترتیب، با نزدیک شدن آب به سمت یخ زدن، به طور خودکار برای جلوگیری از هر گونه آسیب وارد می شود.

وقتی کسی می خواهد استخرهای خود را زمستانی کند، فقط چند مرحله طول می کشد. به یاد داشته باشید، ما نه تنها در تلاش هستیم تا در زمستان استخر مناسبی داشته باشیم، بلکه فصل افتتاحیه را نیز عالی شروع کنیم. ابتدا تمام لوازم جانبی را از استخر خارج کنید. این شامل هر گونه اسباب بازی، شناور و صندلی های استراحت و چتر قابل جابجایی است.

شما می خواهید یک تمیز کردن عمیق خوب انجام دهید. این بدان معنی است که به جمع آوری برگ های سطح استخر، جارو کردن و برس زدن و غیره به آن بستگی دارد. سپس در صورت نیاز، شیمی آب خود را آزمایش و تنظیم کنید. شما لازم نیست نگران سطح کلر باشید، زیرا در آینده به آن خواهیم رسید. اگر تجهیزات خود را ذخیره می کنید سطح آب را پایین بیاورید. سپس تجهیزات را تخلیه کنید. در صورت تمایل خارج کرده و ذخیره کنید.

اگر از لوله کشی خارج می شوید، دوباره مطمئن شوید که پمپ شما روی حالت انجماد تنظیم شده است. بنابراین پاسخ به این سوال که «آیا راه اندازی پمپ استخر در هوای سرد امکان دارد؟»، پاسخ مثبت است. بعد می خواهیم به استخر خود شوک بزنیم و یک جلبک کش پیشگیرانه اضافه کنیم. مرحله آخر پوشاندن استخر است. در برخی مناطق استخرها را زمستانی نمی کنند، فقط پمپ استخر را طوری برنامه‌ریزی می‌کنید که ساعت‌های کمتری کار کند و بسیاری تصمیم می‌گیرند که همچنان استخر را بپوشانند.

چرا از پوشش استخر استفاده کنیم؟

پاسخ ساده این است که کثیفی ها و زباله ها را از استخر دور نگه دارید. همچنین در صورت بارندگی یا برف زیاد از سرریز شدن استخر جلوگیری می کند. بسته به منطقه جغرافیایی استخر، مردم از یک پوشش مشبک استخر یا پوشش واقعی، از یک پوشش پلاستیکی یا وینیل استفاده می کنند. هنگامی که از پوشش جامد استفاده می کنیم، به طور طبیعی روی سطح آب جمع می شود. این برای پوشش خوب نیست و می تواند باعث افتادگی، سوراخ شدن یا پارگی شود. همچنین برداشتن پوشش را در بهار آینده دشوار می کند. آب راکد در بالای پوشش استخر شما نیز می تواند خطر غرق شدن را به همراه داشته باشد. این آب می‌تواند پشه‌هایی را که احتمالاً ناقل میکروب ها و سایر ویروس‌ها هستند، به سمت خود بکشد. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنم روی یک پمپ پوششی استخر خوب سرمایه گذاری کنید.

در پایان

نگه داشتن پمپ استخر در شرایط بکر برای ایمنی و افزایش طول عمر پمپ استخر در هوای سرد ضروری است. پمپ نقش اصلی را در تامین آب تمیز و شفاف بدون زباله یا ناخالصی ایفا می کند. دوام استخر را افزایش می دهد و ایمنی شناگران را تضمین می کند. با این حال، اگر متوجه مشکل جدی شدید، سعی نکنید آن را به تنهایی برطرف کنید. در عوض، با مادر فروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر پولاب تجهیز تماس بگیرید، که تجهیزات استخر بی نظیری را به شما ارائه می دهد تا بتوانید بدون نگرانی از شناهای تابستانی خود لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *