مقالات

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟ جاروی نیمه اتوماتیک استخر یک راه عالی برای حذف زباله های استخر بدون نیاز به تجهیزات خاصی است. جاروهای نیمه اتوماتیک استخر، جاروهایی همه کاره هستند، کارکردن با آنها آسان است و در اشکال و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود. جاروی رباتیک استخر، جارویی خودکار،  کاربرد آسان، بدون نیاز به حمل و تقل توسط اپراطور، زیبا و هوشمند هستند، اما درکنار تمامی این مزایا جاروهایی گران قیمت نیز می باشند. اما تعیین اینکه کدام جاروی استخر برای نیازهای شما مناسب تر است می تواند کمی مشکل باشد

جاروی استخر نیمه اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

جاروی نیمه اتوماتیک زحمت مراقبت از استخر شما را با جارو کشیدن خودکار زباله ها از بین می برند. آن‌ها می‌توانند کف، دیوارها و پله‌های استخر شما را بدون مداخله دستی گشت‌زنی کنند و با استفاده مداوم، راه طولانی را برای درخشان نگه داشتن استخر شما انجام دهند. اکثر جاروهای نیمه اتوماتیک بدون نیاز به منبع تغذیه مستقیم کار می کنند، بلکه با کمک اتصال شلنگ به پمپ استخر حرکت می کنند. مکشی که این سیستم ایجاد می کند همان چیزی است که پاک کننده را به اطراف استخر می کشاند و به همین دلیل است که ممکن است عبارت “پاک کننده استخر مکش” را به جای “پاک کننده استخر اتوماتیک” استفاده کنید. بر این اساس، پمپ استخر باید روشن شود تا پاک کننده کار کند.

چه مدت باید جاروی استخر را روشن کنیم؟

پاسخ ساده در اینجا این است که “تا زمانی که کل استخر خود را جاروبرقی بکشید”. بدیهی است که این به اندازه و تمیزی استخر شما بستگی دارد، نمونه‌های کوچک‌تر و به خوبی نگهداری شده تنها به ۲ ساعت زمان نیاز دارند و استخرهای بزرگ‌تر و مستعد زباله‌ها تا ۶ ساعت زمان نیاز دارند. به طور متناوب پیشرفت پاک کننده خودکار استخر خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن را برای مدت طولانی تر از حد لازم روشن نکنید و در صورت گیرکردن به نردبان یا مانع دیگر، موقعیت آن را تغییر دهید. پس از تکمیل، مطمئن شوید که پاک کننده خود را از استخر خارج کنید تا ساییدگی شیمیایی و محیطی روی قطعات به حداقل برسد.

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟

در مورد جاروی رباتیک استخر چه نظری دارید؟

جاروی رباتیک استخر، کاملاً متفاوت از پاک کننده های مکش خودکار که تا به حال دیده اید،هستند. آنها مطمئناً مزایای خود را دارند، یعنی توانایی جاروبرقی و تمیز کردن استخر شما تا خط آب، و همچنین قادر به کار مستقل از پمپ به لطف اتکا به برق AC، هستند، اما این امکانات، هزینه بر هستند. جاروی رباتیک استخر به طور قابل توجهی گران تر از همتایان مبتنی بر مکش خود هستند. آنها ممکن است در برخی موارد ارزش قیمت خرید را داشته باشند، اما اکثر دارندگان استخر یک جاروی نیمه اتوماتیک استخر با کیفیت بالا را برای نیازهای خود کافی می دانند.

آیا دوست دارید تمام کارهایی که برای شما انجام می شود را ببینید در حالی که کنار استخر نشسته اید و چای سرد در دست دارید و در حال تماشای آسمان هستید. این روزها، هیچ کس حتی به داشتن یک استخر بدون جاروی استخر فکر نمی کند. آنها مقرون به صرفه هستند و یک کار خسته کننده و تکراری را از دست شما می گیرند. به زبان ساده، جاروی رباتیک استخر، در رده تجهیزات نظافت استخر هستند. اگر یکی از آنها را داشتید، دیگر سراغ یک پاک کننده مکش نمی رفتید و به احتمال زیاد از خود می پرسید که چرا زودتر یکی را خریداری نکرده اید!

جاروی رباتیک استخر نه تنها بسیار چشمگیر به نظر می رسند، بلکه عملکرد بهتری نسبت به سایر پاک کننده ها دارند و حتی به توجه کمتری نیاز دارند. آنها باهوش، کوشا هستند و مستقل کار می کنند.

با توجه به دوام و کارایی آنها، آنها ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهند زیرا در هزینه های انرژی، آب و مواد شیمیایی استخر صرفه جویی می کنند. ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری بزرگ تری در مقایسه با جاروی نیمه اتوماتیک استخر وجود داشته باشد، اما مزایای آن ارزشش را دارد:

  • صرفه جویی در مصرف برق: پاک کننده های رباتیک استخر به طور مستقل از سیستم فیلتراسیون استخر کار می کنند و نیاز به پمپاژ آب از طریق لوله های متری برای فیلتر کردن را از بین می برند.
  • صرفه جویی در مصرف آب: پاک کننده های رباتیک استخر، خود آب را فیلتر می کنند، گرفتگی سیستم فیلتراسیون استخر را کاهش می دهند و به معنی شستشوی معکوس کمتر است.
  • صرفه جویی در مواد شیمیایی: پاک کننده های استخر به جای اینکه آن ها را در سیستم فیلتراسیون استخر ذخیره کنند، کثیفی ها و زباله ها را حذف می کنند، که در غیر این صورت آب تیره تری تولید می کند که برای پاکسازی به مواد شیمیایی نیاز دارد.

جاروهای رباتیک استخر تا حد زیادی کارآمدترین و موثرترین پاک کننده های استخر هستند. آنها می توانند هر نوع زباله را مدیریت کنند و آن را مستقیماً در فیلتر خود جاروبرقی بکشند. بعلاوه، آنها فناوری هوشمند خود را دارند که به آنها کمک می کند در هر شکل یا اندازه استخر تسلط پیدا کنند. یک پاک کننده رباتیک نه تنها به تمیزی استخر کمک می کند، بلکه به گردش آب نیز کمک می کند و شنای ایمن تری را تضمین می کند.

برای این مزایای اضافی، البته قیمتی وجود دارد. پاک کننده های رباتیک گران ترین نوع پاک کننده استخر هستند که به معنای قیمت بالاتری است. آنها اغلب در استخرهای تجاری، استخرهای خصوصی بزرگتر یا توسط مشتریانی که به دنبال تجهیزات لوکس هستند، استفاده می شوند.

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟

بررسی کنید که پمپ استخر شما حداقل سطح توان توصیه شده سازنده را برآورده کند. به عنوان مثال، پاک کننده های خودکار با کیفیت، برای عملکرد مورد انتظار به پمپ هایی با حداقل 1 اسب بخار نیاز دارند. ممکن است انتخاب یک مدل ارزان قیمت وسوسه انگیز باشد، اما اغلب این مدل ها ناکارآمد و کند هستند و نمی توانند در برابر شرایط سخت مقاومت کنند. انتخاب یک جاروی نیمه اتوماتیک، برای تمیزکننده با ویژگی هایی مانند سر مکش گسترده، اتصالات چرخشی هوشمندانه، و مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش به معنای درازمدت به دست آوردن بیشترین هزینه برای شما خواهد بود.

برای اینکه نظافتچی شما کار خود را انجام دهد، باید بتواند به هر گوشه و کنار استخر شما دسترسی داشته باشد. قبل از کار، مطمئن شوید که شلنگ به اندازه کافی بلند است تا به هر چهار گوشه برسد. اگر پس از تخلیه هوا از شیلنگ، هنوز متوجه شدید که تمیزکننده نمی تواند به پایین فرو برود، باید وزنه های شلنگ را نزدیک سر وصل کنید. اینها را در بسیاری از کیت های پاک کننده اتوماتیک موجود می بینید.

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟

نتیجه

جارو های نیمه اتوماتیک استخر یک سرمایه گذاری عالی برای صرفه جویی در زمان هستند و مدل های با کیفیت بالا می توانند سال ها کار بدون مشکل را ارائه دهند. هنگامی که به دنبال راه حلی برای تمیز کردن استخر خود هستید، پاک کننده ای را انتخاب کنید که برای ماندگاری، ویژگی های بسته بندی شده و مقرون به صرفه ساخته شده است، مانند آنچه توسط  ما در فروشگاه اینترنتی پولاب تجهیز ارائه می شود. با تجهیزات بادوام، 2 سال گارانتی، و تیم پشتیبانی. فقط با یک تماس تلفنی، می توانید مطمئن باشید که کار را به طور موثر و آسان انجام می دهد.

جاروی استخر نیمه اتوماتیک استخر یا جاروی رباتیک استخر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *