مقالات

لیست تجهیزات تمیز کننده استخر

لیست تجهیزات تمیز کننده استخر

لیست تجهیزات تمیز کننده استخر، شامل لوازمی می باشد که به نظافت و تمیزی استخر کمک می کند. تجهیزات استخری متنوعی برای انتخاب وجود دارد. اما این اشتباه را مرتکب نشوید که بیشتر از آنچه نیاز دارید، خریداری کنید. فقط آنچه را که نیاز دارید بخرید. نظافت استخر و استفاده از جاروی استخر و تجهیزات جانبی آن، باعث می شود تا استخر شما تمیز باشد، تا در شنا از آن لذت ببرید.

چرا باید استخر را نظافت کنیم؟

با گذشت زمان، لایه های نازکی از تجمع آلودگی ها و جلبک روی کف، دیوارها و پله های استخر شما تشکیل می شود. این که چقدر سریع اتفاق می افتد بستگی به عادات نگهداری استخر شما دارد، اما برای همه اتفاق می افتد. برای دارندگان استخر، آب تمیز اولویت اصلی است. جاروی اتوماتیک استخر و جاروهای دستی استخر و لوازم جانبی آنها، بهترین دوستان شما در اینجا هستند.

لیست تجهیزات تمیز کننده استخر

در اینجا لیست تجهیزات تمیز کننده استخر که استخرداران باید در فهرست  تجهیزات نظافت خود برای نگهداری داشته باشند آورده شده است. با یکدیگر این تجهیزات را معرفی و بررسی می کنیم.

پاک کننده های دستی استخر

  • برس های استخر

برس های استخر برای از بین بردن تمام باقی مانده هایی که جاروی اتوماتیک استخر شما هنگام تمیز کردن باقی گذاشته است، استفاده می شود. یک جاروی اتوماتیک نمی تواند دیوارها یا کف استخر شما را به اندازه یک برس تمیز کند. برس زدن استخر باعث از بین رفتن کثیفی ها و توقف رشد جلبک ها در آب می شود. برس زدن استخر آن را سالم نگه می دارد و از مشکلاتی مانند آب کدر و سبز جلوگیری می کند. به علاوه، این بهترین راه برای ماندگاری مواد شیمیایی استخر شما تا حد امکان است. سه نوع اصلی برس استخر وجود دارد که هر کدام برای انواع مختلف استخر مناسب هستند:

    • برای استخرهای بتنی: از برس فولاد ضد زنگ و نایلون استفاده کنید
    • برای استخرهای Gunite: از یک برس استیل ضد زنگ استفاده کنید
    • برای فایبرگلاس، وینیل و بتن رنگ شده: از یک برس نایلونی استفاده کنید
  • اسکیمر

زباله های قابل توجهی می توانند در طول زمان انباشته شوند. برگ ها، چوب ها، شاخه ها و غیره همگی روی سطح استخر جمع می شوند. تمیز کردن این زباله ها با اسکیمر، به افزایش عمر فیلترها کمک می کند. با استفاده از اسکیمر، سبدی در حین تمیز کردن استخر می توان از خفه شدن جاروی سطل زباله جلوگیری کرد.

  • شلنگ تخلیه

شیلنگ های تخلیه دارای طول های مختلفی هستند. گاهی اوقات ممکن است به موارد کوتاهتر یا طولانی تر نیاز داشته باشید. یک اشتباه محاسباتی ساده در طول شلنگ با طول نادرست منجر به کشیده شدن وسیله نقلیه شما به داخل راهرو می شود تا از آبگرفتگی حیاط خلوت جلوگیری شود. هنگام پاسخ دادن به تماس خدمات، مطمئن شوید که یک شلنگ با اندازه مناسب همراه خود داشته باشید. با تنوع طول های موجود در بازار، هیچ بهانه ای برای استفاده نادرست وجود ندارد.

  • برگ گیر استخر

زباله‌های موجود در استخر شما از برگ‌ها، شاخه‌ها و بریده‌های چمن می‌تواند در هر زمانی کل سیستم را مسدود کند. استفاده از برگ گیر، یک راه حل سریع برای حذف زباله ها است.

  • دسته تلسکوپی

دسته تلسکوپی بلند، شما را قادر می‌سازد تا دورتر کشیده شوند و به مناطق صعب العبور برسند. انتهای این میله ها برای چسباندن توری های برگ طراحی شده است و آنها را به ابزاری همه کاره تبدیل می کند تا به شما در تکمیل کارتان کمک کند. برگ گیر استخرشما ابزار عالی برای این کار است، که به انتهای قطب تلسکوپی شما می‌چسبد و به شما امکان می‌دهد به راحتی سطح استخر خود را بچرخانید. همانطور که تور از روی آب می گذرد، تقریباً همه چیز را در مسیر خود جمع می کند، از حشرات و برگ ها گرفته تا زباله های درشت. از آنجایی که توری از یک توری ظریف ساخته شده است، برای بیرون کشیدن هر جسم جامد ایده آل است.

این ابزار همه کاره، برای اسکیمینگ،برس زدن، جارو و موارد دیگر استفاده می شود. به دنبال یک قطب تلسکوپی محکم و قابل افزایش برای حداکثر دسترسی و کارایی باشید.شما می توانید از بین دو نوع توری یکی را انتخاب کنید: توری صاف و توری کیسه ای

  • جاروی استخر دستی

جاروی استخر شما از سه قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • سر جارو
  • شلنگ جارو
  • دسته تلسکوپی (ببینید ما به شما گفتیم از این چیز زیاد استفاده کنید)
  • گاری  استخر] جهت حمل پمپ
  • پمپ جهت مکش

سر جاروی استخر، بخشی است که وقتی آن را به کف استخر خود می کشید، جاروی واقعی را انجام می دهد. درست مانند یک برس یا برگ گیر، سر جاروبرقی به انتهای قطب تلسکوپی شما می‌چسبد.پس از اتصال، تمام امکانات مورد نیاز برای شروع تمیز کردن را دارید. بدون شلنگ جاروبرقی، نمی توانید استخر خود را جارو بکشید. به همین دلیل است که خرید یک شیلنگ جاروی خوب ارزش دارد. شلنگ جارو به پمپ متصل می شود و فشار مورد نیاز برای بلع زباله ها را به جاروی شما می رساند.

پاک کننده اتوماتیک استخر

برای تمیز کردن عمق استخر، تمیزکننده‌های خودکار استخر بهترین هستند. با کمی کار فیزیکی، می توانید این کارها را کاملاً بدون دردسر انجام دهید.

  • جاروی اتوماتیک استخر

جاروی اتوماتیک استخر کار شما را آسان می کند. هنگام تمیز کردن استخر، نیازی به تخلیه آن ندارید. تمیز کننده استخر شما می تواند تمام کارهای تمیز کردن عمیق را انجام دهد. این پاک کننده های استخر برای کارکردن به قدرت زیادی نیاز ندارند و می توانید آنها را بدون دردسر زیاد حمل کنید. حداقل زمان مصرف بسته به اندازه استخر از 2 تا 4 ساعت متغیر است. در حالی که تمیزکننده استخر کار خود را انجام می دهد، می توانید کارهای دیگر را در اطراف استخر ادامه دهید.

مطمئنا، جارو و برس زدن برای کمی فعالیت بدنی عالی است. اما چه کسی واقعاً می‌خواهد در یک روز گرم تابستانی، وقت خود را برای جارو زدن استخر صرف کند. همانطور که از نام آن پیداست، یک پاک کننده اتوماتیک استخر در داخل استخر شما حرکت می کند و به طور خودکار هر چیزی را که از روی آن می گذرد، برس زده و جارو می کشد. استفاده از هر پاک کننده اتوماتیک استخر، حجم کاری شما را به شدت کاهش می دهد. اما اگر به دنبال یک راه حل واقعی برای تمیز کردن استخر هستید، آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید، یک پاک کننده رباتیک استخر بهترین گزینه شما است.

تبخیر آب استخر

استخر شما هر روز آب از دست می دهد. چه در اثر پاشش آب، نشت های کوچک در لوله ها یا تبخیر طبیعی باشد. و نکته این است که شما واقعا نمی توانید 100٪ از آن اجتناب کنید. این یک فرآیند طبیعی است که زمانی اتفاق می افتد که گرمای آب به صورت بخار از سطح خارج می شود. به همین دلیل، اغلب مجبور می شوید آب را با شلنگ تعویض کنید. اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید:

  • با استفاده از کاور می توانید 75 درصد از دست دادن آب را کاهش دهید.
  • می توانید به طور خودکار آب استخر را با تراز اتوماتیک استخر جایگزین کنید
  • از بخاری برای تنظیم آب و کاهش تبخیر استفاده کنید

یک تراز اتوماتیک استخر به شلنگ باغچه شما متصل می شود و در لبه استخر شما آویزان می شود. یک سنسور داخلی به طور فعال سطح آب را کنترل می کند و هر زمان که از آستانه پایین آمد به طور خودکار آب اضافه می کند.

تست استخر

تثبیت شیمیایی استخر شما به همان اندازه ضروری است که تمیز کردن فیزیکی استخر. افزودن مقدار مناسب مواد شیمیایی برای تثبیت استخر برای تمیز کردن صحیح آن بسیار مهم است. آزمایش سطح pH، کلر و قلیایی بودن استخر همگی ضروری است. ابزارهای تست استخر موجود در بازار عبارتند از:

  • نوارهای تست آب: این یکی از روش های داخلی است که برای تعیین pH، کلر و قلیاییت استفاده می شود.
  • کیت تست آب مایع: این کیت دارای یک ویژگی اضافه در مقایسه با کیت تست آب است. این کیت می تواند انواع آزمایشات شیمیایی را در مقایسه با نوارهای تست انجام دهد و ماندگاری بیشتری دارد. این را به روشی کاربردی تر تبدیل می کند.
  • تسترهای دیجیتالی استخر: یک تکنیک پیشرفته‌تر برای آزمایش آب که ماندگاری طولانی‌تری دارد، دقت بیشتری دارد و سرمایه‌گذاری خوبی برای مدت طولانی‌تر است.

پاک کننده های شیمیایی استخر

نگه داشتن و انتخاب مناسب وسایل نظافتی کار شما را بسیار آسان می کند.

  • تنظیم سطح ضد عفونی کننده: تغییرات سطح کلر در استخر شناگران را تحت تأثیر قرار می دهد. هنگام افزودن کلر به استخر احتیاط لازم است زیرا افزایش جزئی می تواند باعث تغییرات شدید در سطح کلر شود.
  • اسید سیانوریک: اسید سیانوریک باید به استخر شما اضافه شود تا اطمینان حاصل شود که ضدعفونی کننده هایی که به استخر اضافه می کنید به دلیل اشعه ماوراء بنفش در معرض نور خورشید تبخیر نمی شوند.
  • تثبیت کننده های pH: با استفاده طولانی مدت، سطح pH تغییر می کند. تثبیت آن برای آبگرم استخر بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که همیشه وسایل نقلیه خود را مجدداً انبار کنید، زمانی که در هر چیزی کمبود دارید.

نتیجه

جدا از تمام محصولات فیزیکی که دارید، انتخاب لیست تجهیزات تمیز کننده استخر،جهت نگهداری استخر بسیار مهم است. فروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر پولاب تجهیز، عرضه کننده تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی در انواع برندها و قیمت ها می باشد.  در پول آب تجهیز، ما درک می کنیم، تهیه و خرید انواع محصولات و لوازم استخر مناسب برای نیازهای خاص شما تا چه اندازه مهم می باشد. به همین دلیل است که ما طیف گسترده ای از تجهیزات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *